15 lut 2017

Session for the brand Bonprix - London look in my interpretation.

30 komentarzy:

  1. Fajny zestaw! Swietna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great outfit! You look amazing!

    Lots of love,

    Ioanna

    http://thecolourfulbouquet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bon do bonprixu ;) może zgarnę coś ciekawego ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny ten zestaw!
    Jeden z ciekawszych u Ciebie, bardzo spójny, bardzo "miejski" - taki rodem z Lookbooka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! You look lovely dear!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie połączenie mega mi się podoba, chętnie sama bym wskoczyła w ten zestaw. Spodnie woskowane, kapelusz dla mnie to połączenie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta bluzka a kapelusz jest idealnym dopełnieniem całości :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta tu look de hoy belleza!!!! feliz día! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ubrania marki Bonprix, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love it! Have a great weekend.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w kapeluszu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. me encanta cariño!!!!estás estupenda!!!! feliz día! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the entire look! Great style! Pretty!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  14. me encanta cariño!!!!estás estupenda!!!! feliz día! un besazo! te espero en mi blog


    www.ShoesAndBasics.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great winter look.
    xoxo
    Ramona

    http://ramona-strikeapose.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this look, greetings beauty.

    OdpowiedzUsuń
  17. You look stunning! Love the whole look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments on my blog :)
Dziękuje wszystkim za opinie :)
Live-Style20
contact- camilawe21@wp.pl